//Forever Imperfect
telur nyamuk dalam perut ..

Monday 18 June 2012 @ 07:10 | 0 Comment [s]

wahh , sdah berdebu ini blog .. lmk kerr aku tak update blog .. ?? hmm .. apa kaitan telur nyamuk dlm perut dgn topik kita ?? topik kita hari ini ialah tntang isu mengandung sebelum kawin .. euww ~ binatang apa yarr .. hmm .. meh sini aku bagitahu .. mengandung brmaksud ada makhluk TUHAN yg istimewa dlm perut seseorang perempuan itu .. wajar lah kan ?? mengandung adalah bnda atau sesuatu yg sgt3 mengembirakan bg sesorang itu trutamanya ibu yg mengandung tu .. tp kalau situasi dia lain ?? situasi lain cm neyy tok , apa dipadah kw ea deph .. ermm ~ susah la mok xplain .. situasi dia mcm nie .. --> perempuan tu menjalinkan hbgn dgn lelaki(wajarlah kn) then lmk mereka dh bercinta cintun then adalah muncul niat di hati lelaki tu mahukan bnda yg lebih dari yg sepatutnya .. si perempuan tu pun bodoh jugak sbb trmakan janji lelaki tu bhaa lelaki tu akn brtanggungjawab ats semuanya .. kerana nafsu semuanya nampak betul , even pa yg kita asa salah pun jadi betul ..then bila dh buat bnda yg tak sepatutnya n pada masa yg slh .. akn adalah benda yg lagi syokk akn brlaku .. si perempuan ni mula perasan bhwa bdan dia mula menbesar trutamanya di bahagian perut n then rasa pening2 n mual .. yesss ~ itu lah petanda bahawa perempuan tu pregnant .. naaa .. pregnant sebelum kawin dahulu .. wtf ! menyusahkan diri , menyusahkan parents n mnyusahkan bnyk org .. lelaki tu mana pergi ?? lari .. lari dari tnggungjwab yg spatutnya dia tanggung .. pengecut !!! pandai buat pandai lha tanggung .. hmm ~ kenapa aku bangkitkan isu nie oh , sbnrnya aku pun baru dpt tahu tp sbnrnya aku dh lmk tahu sbb aku boleh nmpak dgn mata aku perut someone tuw membesar .. 1st aku pikir ohh mybe lemak dia mcm dgn aku tp tak kah pelik , dia kurus tpi ttba bahagian perut jak yg besar , aku jdi curiga .. aku diamkan jak la .. sehingga petang tadik my aku ttba bagi tahu yg dia dh balik kmpung , aku tnyk knapa .. sbb adA "TELUR NYAMUK DL PERUT" .. aku pelik then aku dpt tngkp apa yg mamy aku kata .. kn ??? aku dh agak dh dia pregnant cuma aku still x yakin .. hmm .. nasib baik lelaki tu nak brtanggungjawab ... besok dia kawin , baguss2 .. aku doakan yg trbaik buat kw .. :) sekian , itu saja mukadimah kita hari ini ..


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human and blahblah goes here.My body isnt perfect. I dont walk with confidence. I get into fights with my parents and friends. some nights I'd rather be by myself then out partying. There are days I'm forced to use a fake smile and a fake laugh. sometimes I try to convince myself things are okay when they are not. I'm not ugly but I'm not beautiful. I dont look as good in real life as I do in pictures. I'm imperfect but I'm perfectly me:D

Phenie

Mancha


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!